Головна » Файли » Загальні накази |
У категорії матеріалів: 159 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 ... 15 16 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Про структуру 2015/2016 н.р. та навчальні плани загально-освітніх навчальних закладів читайте на шпальтах електронної Хмельницької освітньої газети "Майбуття". http://teofipolrmk.at.ua/123/news-V31E4lSUPm.zip
|
"Про тематику Першого уроку в 2015/2016 навчальному році"http://teofipolrmk.at.ua/123/pro_tematiku_pershogo_uroku.pdf |
Про затвердження Інструкції щодо |
Інструктивно-методичні рекомендації «Організація освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році». http://teofipolrmk.at.ua/123/1_9-249_met_rekom_2015-2016_navcha_rik.doc
|
Надсилаємо лист Міністерства освіти і науки України від 10.04.2015 року №1/9-194 «Щодо інформування випускників» |
ЗРАЗКИ НОРМАТИВНИХ ДОКУМЕНТІВ ПО РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ |
1. Попередні заходи щодо пошуку й відбору обдарованих учнів проводяться шкільним психологом, класними керівниками та педагогом-організатором: • психолог проводить попереднє дослідження майбутніх першокласників, першокласників, знов прибулих учнів, куди входить спеціальне тестування, що дозволяє схарактеризувати особистість дитини, виявити її випереджальний інтелектуальний або фізичний розвиток, естетичне чуття, нестандартне творче мислення; • класні керівники збирають первинну інформацію про дітей з інтелектуальними, художньо-естетичними та спортивними здібностями, рекомендують їх для внесення в резерв шкільного банку обдарованих дітей; • педагог-організатор надає допомогу в соціальній адаптації обдарованих дітей, спостерігає за позакласною діяльністю цієї категорії учнів, залучає їх до участі в різних загальношкільних заходах, до роботи в дитячій громадській організації. 2. На підставі отриманих відомостей створюється резерв шкільного банку обдарованих дітей, до якого входять учні, що мають видатні здатності й потенційні можливості в досягненні результатів (які мають дипломи, нагороди, грамоти, заохочення у своїй сфері обдарованості). 3. До шкільного банку даних заносяться відомості про дітей з яскраво вираженою обдарованістю, що демонструють стійко високі результати в різних сферах протягом 2–3 років, посідають призові (І–ІІ ) місця на предметних олімпіадах, у конкурсі-захисті науково-дослідних робіт МАН, у предметних і художніх конкурсах, спортивних змаганнях і першостях (які мають дипломи, нагороди, грамоти, заохочення у своїй сфері обдарованості). 4. Діти зі шкільного банку рекомендуються до внесення в районний банк за умови результативної участі (І–ІІІ місця) у декількох заходах не нижче районного рівня. Для зарахування до районного банку потрібна результативна участь у заходах районного й частково обласного рівня, до обласного — І–ІІІ місця на обласних, всеукраїнських і міжнародних олімпіадах, змаганнях і т. ін. 5. Протягом року необхідно вести облік кількості обдарованих дітей, фіксувати можливі зміни в шкільному банку, а також перспективи переводу в банки наступних рівнів. 6. Необхідно регулярно відслідковувати за допомогою класних керівників, психолога та педагога-організатора результативність діяльності обдарованих учнів, поповнювати банк даних, вносити зміни в індивідуальну картку й паспорт, фіксувати участь дитини в усіх заходах. 7. Психолог здійснює постійний супровід дітей, занесених у шкільний банк даних (тестування, співбесіди, консультації, тренінги та ін.). 8. Пакет шкільних документів щодо роботи з обдарованими дітьми містить: • наказ про роботу з обдарованими дітьми (відповідальним за роботу призначається один із заступників директора з НВР, психолог відповідає за психологічний супровід, педагог-організатор і класні керівники збирають і надають необхідну інформацію, заповнюють індивідуальні картки та паспорти обдарованих дітей); • індивідуальні картки та паспорти обдарованих дітей; • психологічні методики виявлення обдарованих дітей; • система роботи з обдарованими дітьми, що простежується через річний план ЗНЗ, виховні плани класних керівників, план роботи психолога, педагога-організатора, план роботи дитячої громадської організації, плани предметних кафедр, функціонування консультпунктів, факультативів, гуртків, секцій та ін.; • резерв шкільного банку; • шкільний банк даних на обдарованих дітей за передбаченою формою. |
1. Видання наказу «Про організацію роботи з обдарованими учнями», у якому вказати відповідальних за цей напрямок та розподілити обов’язки відповідальних з питання реалізації програми «Обдаровані діти». 2. Збір первинної інформації про дітей з інтелектуальними, художньо-естетичними та спортивними здатностями, які можуть бути рекомендовані для внесення в резерв шкільного банку обдарованих дітей. 3. Психологічне діагностування учнів з потенційно високими досягненнями в силу видатних здатностей. 4. Коректування бази даних на обдарованих дітей навчального закладу: • уточнення якісного складу банку даних; • введення претендентів у базу даних; • відмітка про обдарованих учнів, які вибули з навчального закладу; • оновлення та правка даних про результативність діяльності обдарованих учнів. 5. Затвердження банку обдарованих учнів навчального закладу. 6. Оформлення стенду «Обдаровані учні навчального закладу». 7. Визначення цілей, завдань, пріоритетів, напрямків роботи з обдарованою та талановитою молоддю в навчальному закладі. 8. Затвердження планів роботи з основних напрямків реалізації програми «Обдаровані діти»: інтелектуального, творчого, спортивного. 9. Координація дій різноманітних структур навчального закладу з реалізації програми «Обдаровані діти» (психологічна служба, шкільні МО, класні керівники, дитяча шкільна організація, гуртки, консультпункти і т. ін.). 10. Забезпечення умов для проведення заходів з реалізації програми «Обдаровані діти» в усіх напрямах навчальної та виховної роботи, у тому числі інтелектуальної, спортивно-оздоровчої та культурно-масової. 11. Організація роботи факультативів, гуртків, консультаційних пунктів у навчальному закладі. 12. Відстеження результативності діяльності обдарованих учнів, внесення в базу даних (в паспорт та індивідуальну картку). 13. Підсумковий аналіз результативності участі обдарованих учнів у запланованих заходах. 14. Створення умов для участі обдарованих учнів у спеціальних розвивальних програмах. 15. Забезпечення умов для оздоровлення обдарованих учнів. |
Методичний супровід проведення державної підсумкової атестації з української мови та літератури в загальноосвітніх навчальних закладах області у 2014-2015 н.р. |