МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПІДГОТОВКИ МЕТОДИЧНОЇ РОЗРОБКИ У ПРОЦЕСІ АТЕСТАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ТА ПРИСВОЄННЯ ЗВАННЯ  «УЧИТЕЛЬ-МЕТОДИСТ», «ВИХОВАТЕЛЬ-МЕТОДИСТ», «ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ-МЕТОДИСТ», «ПЕДАГОГ-ОРГАНІЗАТОР-МЕТОДИСТ», «КЕРІВНИК ГУРТКА-МЕТОДИСТ»

http://teofipolrmk.at.ua/081215/metodichni_rekomendaciji_shhodo_pidgotovki_metodic.docx

 

Передовий педагогічний досвід педпрацівників навчальних закладів Теофіпольського району

№ з/п

Тема   вивченого  досвіду

Прізвище,  ім»я,  по  батькові   вчителя

Назва  навчального    закладу

1.

Активізація   творчої  діяльності  учнів  на  уроках ,      

Білик   Любов  Романівна – Вч.-методист

Михиринецька  ЗОШ  І-ІІІ  ст.

2.

Формування  в учнів  інтересу  до  читання  в  процесі  класного  і  позакласного  читання.

Войтюк  Ольга  Василівна – ст. вчитель

Теофіпольська  ЗОШ  І-ІІІ  ст. №2

3.

Інтегровані  та  нестандартні   уроки – один  із  напрямів  педагогічного   оновлення  уроків  у  початкових   класах,  

Коцюмаха  Любов  В’ячеславівна – ст. вч.

Турівська  ЗОШ  І-ІІІ  ст.

4.

Інтегрований  урок   як  одна  із   нетрадиційних форм   організації    навчання  молодших   школярів,  

Гладищук  Тетяна  Анатоліївна –  ст. вч.

Теофіпольський  НВК «ЗОШ  І  ст.-гімназія»

 

5.

Екологічне  виховання  молодших  школярів,  

Кирилюк  Валентина  Віталіївна – вч.  методист

Строковецька  ЗОШ  І-ІІ  ст.

 

6.

Розвиток  критичного  мислення   молодших  школярів   з  використанням   інтерактивних   форм і  методів.

Чубій   Ольга  Іванівна -  ст.  вч.

Лютарівський  НВК  «ЗОШ  І  ст.- ДНЗ «

7

Використання  ігр  на   уроках  у  початкових  класах. 

Шевчук  Антоніна  Григорівна.- ст. вч.

Гаврилівська  ЗОШ  І-ІІІ ст.

8.

Робота  над  засобами  міжфразового  зв»язку   та  розвитку  зв»язного  мовлення  на  уроках  у  початкових  класах.

Заболотна  Людмила  Іванівна – вчитель.-методист

Теофіпольський  НВК  «ЗОШ  І ст.-гімназія»

9.

Людина  починається   з  добра .  З  досвіду  впровадження  творчої   спадщини  В. О. Сухомлинського. .

Пожалюк   Ольга  Леонідівна- ст. вч.

Турівська  ЗОШ  І-ІІ ст.

10.

Розвиток  пізнавальної  активності   шестирічних  школярів  засобами  гри. 

Мельничук  Світлана  Андріївна- «вч.-методист»

Базалійська  ЗОШ  І-ІІІ ст.

11

Використання  педагогічної  спадщини  В. О. Сухомлинського

Триндюк  Віра  Олексіївна -  ст.вч.

Кунчанська  ЗОШ  І-ІІ  ст.

12.

Впровадження   інтерактивних  методів  навчання  та  навчальної  кінезіології.  

Кравчук  Антоніна  Дмитрівна-  « вч.-методист»

Теофіпольська  ЗОШ  І-ІІІ ст  №1

13.

Морально-етичне   та  естетичне  виховання  молодших  школярів.

Кірєєва  Лариса  Романівна – ст.вч.

Романівський  НВК  «ЗОШ І ст.-ДНЗ»

14

Парна  та  групова  робота  з молодшими  школярами    в  системі   особистісно   зорієнтованого  навчально-виховного  процесу.

Басистюк  Олена  Василівна – вч.-методист

Теофіпольська  ЗОШ  І-ІІІ  ст.  №2

15

Розвиток   уваги  в  навчальній  діяльності  молодших  школярів. 

Бушинська  Світлана  Василівна- ст вч.

Новоставецька  ЗОШ  І-ІІІ ст.

16.

Формування  моральної  культури  особистості   в  початкових   класах.

Фоменко  Лариса  Вікторівна – ст.вч.

Кунчанська  ЗОШ  І-ІІ  ст.

17.

Розвиток  пізнавальної  діяльності   при  вивчені  природознавства    у  початкових  класах.

Славецька  Валентина  Іванівна- ст.вч.

Коров»єнська  ЗОШ  І-ІІ ст.

18.

Диференціація   на   уроках  у  початкових  класах.

Іванюк  Людмила  Миколаївна- ст.вч.

Карабіївська  ЗОШ  І-ІІІ ст.

19.

Пізнавальна   діяльність  молодших     школярів  на  уроках  математики. 

Фреюк  Ганна  Анатоліївна- ст.вч.

Вороновецька  ЗОШ І-ІІІ  ст.

20.

Розвиток  пізнавальних  інтересів  молодших  школярів  в  процесі  навчання. 

Довгополюк  Зіна  Олександрівна – ст. вч.

В.Полівська  ЗОШ  І-ІІІ  ст.

21.

Використання  інтерактивних   методів  навчання,  як  засіб   активізації   пізнавальної   діяльності  молодших  школярів. 

Травінська  Надія  Дмитрівна – вчитель-методист.

Теофіпольська  ЗОШ  1-111 ст.№1

22.

Формування  особистості  молодшого  школяра. 

Мельник  Антоніна  Миколаївна- ст. вч.

Гаврилівська  ЗОШ  І-ІІІ  ст.

23.

Робота  класовода  по  родинному   вихованню.

Баранюк  Наталія  Анатоліївна- ст.вч.

Поляхівський  НВК   «ЗОШ  І-ІІІ ст.-Колегіум»

24.

Розвиток  комунікативних  умінь  молодших  школярів. 

Войцещук  Антоніна  Іванівна – ст. вч.

Теофіпольська  ЗОШ  І-ІІІ ст. №2

25.

Розвиток  творчих  здібностей  молодших  школярів  в  процесі  вивчення  рідної  мови.

Мельничук  Валентина  Каленівна-  вчитель- методист

Теофіпольська  ЗОШ  І-ІІІ  ст. № 2

26.

Цікаві  вправи  при  вивченні  частин  мови  у  початкових  класах.

Процкова  Валентина   Григорівна – ст.вч.

Теофіпольська  ЗОШ  І-ІІІ ст. №2

 27.

Проведення  творчих   інтегрованих  уроків.  

Шумельчук  Надія  Петрівна – ст. вч.

Поляхівський  НВК  «ЗОШ І ст.-колегіум»

 

28

Використання  комп»ютерних   тестів  на  уроках  у  початкових  класах.  

Грановська  Людмила       Володимирівна –ст.вч.            

Гаврилівська   ЗОШ  І-ІІІ  ст.

29

Розвиток комунікативних, інтелектуальних  та творчих  здібностей  школяра  через реалізацію  диференціації як однієї  із  форм  інтерактивного  навчання» 

Ліщук Антоніна Петрівна – ст. вч.

Теофіпольський НВК «ЗОШ  І ст.-гімназія»

 

 

 

 

30. 

Роль і місце гри в системі навчання

 

Славецька Людмила Панасівна ст.. вч.

Теофіпольська ЗОШ І-ІІІ ст.№1

31.

Використання розвивальних вправ на уроках читання»

Мельник Галина Вікторівна ст.. вч.

Теофіпольська ЗОШ І-ІІІ ст.№1

32.

 

Гра, як один із ефективних методів на уроках природознавства.

Ковальчук Олена Петрівна  ст. вч.

Теофіпольська ЗОШ І-ІІІ ст.№1

Каталог матеріалів представлених на обласну віртуальну виставку педагогічних ідей "Освіта Хмельниччини на шляхах реформування" в 2015 році