18:37 Семінар з питань інклюзивного навчання | |
29 березня на базі Теофіпольської ЗОШ №2 І-ІІІ ст відбувся обласний постійнодіючий семінар керівників, педагогічних працівників загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів з інклюзивною, індивідуальною формою навчання на тему: «Науково-методичне спрямування підвищення професійної підготовки педагогів загальноосвітніх навчальних закладів у роботі з дітьми з обмеженими освітніми можливостями». Метою семінару було: підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами; формування володіння сучасними уявленнями про принципи організації, навчально-методичне забезпечення та механізми практичної роботи з дітьми, які мають порушення психофізичного розвитку, в загальноосвітніх навчальних закладах; визначення перспектив співпраці педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів з батьками, громадськими організаціями осіб з інвалідністю у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами; обговорення актуальних питань впровадження інклюзивного навчання в умовах сучасного громадянського суспільства. Семінар був змістовним, насиченим. Учасники обмінялись і поділились досвідом роботи з дітками з особливими освітніми потребами. При перегляді роликів, уривків з занять, на очах присутніх були сльози. Напевно, це говорить про те , що кожен педагог – це людина з величезним серцем, сповненим любові, розуміння, милосердя. Саме завдяки цим якостям педагоги, долаючи різні труднощі, допомагають усім діткам, незалежно від їх можливостей, відшукати своє призначення у цьому складному і суворому світі. План проведення семінару Організаційний модуль 9.00 – 10.00 Реєстрація учасників семінару 10.00. – 10.05 Відкриття роботи семінару Грицюк Нінель Григорівна, методист науково-методичного центру 10.05 – 10.12 Вітальне слово Мельник Майя Олександрівна, 10.12 - 10.55 Інформаційно - теоретичний модуль 1. Стратегічні завдання модернізації методичної роботи для забезпечення якості та доступності освіти дітей з особливими освітніми потребами та впровадження інклюзивного навчання. Грицюк Нінель Григорівна, методист науково-методичного центру 2. Перегляд документального фільму «Інклюзія». 3. Психологічна готовність педагога до роботи з дітьми з особливими освітніми Гулеватий Андрій Анатолійович, кандидат педагогічних наук, 10.55 – 12.15 Практично-презентаційний модуль 1. Робота з дітьми з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах Теофіпольського району. Яковчук Лілія Степанівна - методист спеціальної, 2. З досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів міста Кам’янця-Подільського щодо запровадження інклюзивної форми навчання для учнів, які потребують корекції Тефіпольської райдержадміністраціі Олійник Таміла Гнатівна, методист спеціальної, інклюзивної освіти, 3. Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями зору . Думанська Тетяна Анатоліївна, практичний психолог Кам’янець-Подільської 4. Організація навчально - корекційного простору для дітей з порушеннями психофізичного розвитку в освітніх закладах м. Славути. Новоселецька Оксана Григорівна, методист спеціальної, 5.З досвіду впровадження інклюзивного навчання в ЗОШ І-ІІІ ст. № 6м. Славути, Коваль Жанна Леонідівна – асистент вчителя 6.Проблеми організації індивідуального, інклюзивного навчання в загальноосвітніх Ковальчук Марія Василівна, заступник директора 7. Особливості взаємодії вчителів та батьків дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах. Кривіцька Інна Вікторівна, голова Хмельницької обласної 8. Удосконалення професійної підготовки педагогів загальноосвітніх навчальних закладів до роботи в умовах інклюзії . Пилипенко Олеся Миколаївна, методист спеціальної, 12.15 – 12.50 Дискусія «Маю думку» 12.50 – 13.30 Підведення підсумків роботи семінару
| |
|
Всього коментарів: 0 | |