15:57 Засідання районних методичних об’єднань | |
25 серпня 2016 року на базі Теофіпольської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 відбулись засідання районних методичних об’єднань заступників з навчально-виховної роботи, вчителів біології та хімії, української мови та літератури, математики, трудового навчання, основ здоров’я, фізики та астрономії, музичного мистецтва та художньої культури, педагогів-організаторів, класних керівників, шкільних бібліотекарів, вчителів початкових класів, вихователів ГПД та дошкільних працівників. У роботі методичного об’єднання учителів хімії приймала участь Дубковецька Галина Михайлівна – методист хімії Хмельницького ОІППО. У своєму виступі наголосила на основні нормативні документи шкільної хімічної освіти, детально ознайомила із змінами, внесеними до навчальної програми з хімії у 8 класі, коротко охарактеризувала зміст курсу хімії 8 класу. Методист відзначила, що сучасна система засобів навчання має бути представлена навчально-методичним комплектом, до якого відносяться підручник, зошити з друкованою основою, збірки тестових завдань, довідники, звернула увагу на вимоги щодо оцінювання навчальних досягнень учнів. У ході обговорення даного питання було згадано основні форми оцінювання: усне опитування, виконання самостійних робіт, тестування (письмове, комп’ютерне), тематична контрольна робота, підсумкова тематична оцінка. З особливостями впровадження нової програми з математики у 8 класах 2016-2017 навчального року ознайомила методист Хмельницького ОІППО Гринчук Людмила Володимирівна. Звернула увагу на те, що необхідною умовою формування компетентностей є діяльнісна спрямованість навчання, яка передбачає постійне включення учнів до різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності, а також практична його спрямованість. Необхідно, де це можливо, не лише показувати виникнення математичного факту із практичної ситуації, а й ілюструвати його застосування на практиці. Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів та методичні рекомендації до оновлених програм початкової школи стали предметом змістовного обговорення вчителів початкової школи. За наслідками засіданнь предметних методичних об’єднань вироблено рекомендації щодо підвищення якості освіти в районі. . | |
|
Всього коментарів: 0 | |