Головна » 2015 » Грудень » 11 » Семінар вчителів хімії
17:25
Семінар вчителів хімії

9 грудня 2015 року на базі Новоставецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів проведено районний семінар вчителів хімії на тему «Нестандартні підходи до проведення  уроків і залучення учнів до науково-дослідницької діяльності».

Теоретичну частину семінару розпочала директор школи Дем’янова Є.С.,  яка презентувала роботу закладу. 

Євгенія Сергіївна  познайомила учасників із методичною проблемою, завданнями  та основними напрямками роботи школи,  розкрила основні шляхи та форми їх  реалізації.

Методист районного методичного кабінету Богуцька С.М. наголосила, що у програмі з хімії зазначено, що мета навчання хімії полягає у формуванні засобоми навчального предмета ключових компетентностей учнів, необхідних для соціалізації, творчої самореалізації особистості, розуміння природничо-наукової картини світу, вироблення екологічного стилю мислення і поведінки та виховання громадянина суспільства.

Методист  зазначила, що на уроках хімії для формування різних форм  компетенностей найкраще застосовувати інтерактивні та нетрадиційні методи.

Далі у формі діалогу було коротко охарактеризовано технологію застосування  основних  інновацій .  

Вчитель хімії Кравчук Г.Є. провела  урок узагальнення та систематизації  вивченого матеріалу  у 7 класі по темі «Хімічні  речовини та явища».

На уроці учні захищали навчальні  проекти по темах:

  • Речовини і хімічні явища в літературі і народній творчості
  • Використання речовин і хімічних явищ в художній творчості  і народних рнмеслах
  • Хімічні явища в природному довкіллі, в побуті.

Слідуючі етапи уроку включали розв’язування вправ, задач та виконання самостійної  роботи.  

          

Яку роль відіграє вчитель хімії на уроці географії було продемонстровано учасникам семінару на уроці географії в 9 класі при вивчення теми «Хімічна промисловість. Виробництво добрив».

Урок провели вчитель географії Кедрун Л.В. та  вчитель хімії Кравік Г.Є.

       

 

На уроці були присутні такі форми роботи як спостереження, дослідження, самостійна робота по розв’язуванню хімічних задач, практична робота з картою та ін.

На заключній частині  семінару було обговорено відкриті уроки, вироблено методичні рекомендації.

 

        

Переглядів: 815 | Додав: Оксана | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: