Управлінський оскар - Загальні накази - Каталог файлів - Теофіпольський РМК
Головна » Файли » Загальні накази

Управлінський оскар
[ Викачати з сервера (86.0Kb) ] 25.02.2011, 15:08

Про проведення районного конкурсу

директорів загальноосвітніх

шкіл «Управлінський Оскар»

 

         Відповідно до плану роботи Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2011 рік з метою стимулювання і популяризації кращих зразків управління сучасним закладом освіти, подальшого розвитку та впровадження інновацій, спрямованих на вдосконалення процесу навчання, виховання, підвищення рівня управлінської культури

НАКАЗУЮ:

1.     Провести з 20 січня по 14 квітня 2011р. районний конкурс «Управлінський Оскар».

2.     Затвердити  Положення про районний конкурс (додаток 1).

3.     Затвердити склад оргкомітету та журі конкурсу  (додаток 2).

4.     Районному методичному кабінету провести до 14 квітня 2011 року І етап конкурсу на базі Теофіпольської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 (дир. Бурлак А.А.).

4.1.         Міщишиній В.М. – завідуючій методичним кабінетом здійснити організаційно-методичне забезпечення проведення конкурсу.

5.     Підвести підсумки конкурсу до 20 квітня 2011року.

6.     Розмістити даний наказ на сайті методичного кабінету.

7.     Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника відділу освіти Непотаса Р.Г.

 

В.о.начальника відділу освіти                                   Р.Непотас


 

                                                                                                Додаток 1

до наказу відділу освіти

№ 12 від 21.01.2011 р.

Положення

про районний конкурс директорів загальноосвітніх шкіл

 «Управлінський Оскар»

1.                     Обґрунтування необхідності конкурсу

Конкурс проходить у рамках проектів «Школа майбутнього» і «Флагмани освіти Хмельниччини»  та передбачає виявлення і популяризацію кращого досвіду управління сучасним закладом освіти, стимулювання та поширення управлінських інновацій, спрямованих на гармонійний розвиток учнів, їх здібностей і талантів, становлення керівника як лідера-менеджера.

2.     Загальні положення

2.1.         Конкурс спрямований на підвищення рівня компетентності директора школи, модернізацію управлінської діяльності, удосконалення знань та вмінь щодо управління сучасним інноваційним закладом освіти в умовах системних змін.

2.2.         Завданнями конкурсу є:

-  активізація творчого пошуку й рефлексії керівників щодо створення власної (авторської) моделі «Школи майбутнього»;

-  підвищення рівня професійної компетентності сучасного лідера освіти;

-  формування громадської думки щодо престижу управлінської діяльності;

-  накопичення та поширення перспективного педагогічного досвіду, віддзеркаленням якого є інноваційні підходи щодо впровадження освітніх інновацій і технологій в навчально-виховний процес;

-  створення інноваційного простору для досягнення місії школи щодо реалізації кожним учнем права на одержання освіти, що відповідає його інтересам, здібностям та можливостям.

3.     Організація та проведення конкурсу.

3.1.         В конкурсі на добровільних засадах беруть участь директори загальноосвітніх шкіл різних типів та форм власності та управлінським стажем діяльності не менше п`яти років.

3.2.         Конкурс проводиться у два етапи:

І етап – районний (міський) – січень-квітень.

-  Заочний тур (розгляд поданих матеріалів) – січень-квітень.

-  Очний тур (презентація-захист портфоліо директора) – 14 квітня 2011р.

4.     Матеріали, які подаються на конкурс:

 – заявка на участь у конкурсі;

 – подання навчального закладу;

 – висновок про результативність діяльності керівника;

 – професійний автопортрет (опис педагогічного досвіду, що розкриває індивідуальні особливості роботи керівника, його педагогічні ідеї, методи управлінської діяльності, технології, що їм використовуються);

 – фотоматеріали (портрет директора, фотокартка інтер`єру закладу; 2-3 -про творчу діяльність педколетиву);

 – матеріали, які розкривають сутність інноваційної діяльності школи, (структурно-організаційна модель, концепція розвитку, аналітичний наказ, управлінський проект);

 – медіа-презентація закладу;

 – друковані роботи претендента, публікації про його управлінську діяльність.

5.      Нагородження переможців

5.1.           Переможці І етапу конкурсу нагороджуються дипломами І, ІІ, ІІІ ступенів та за можливості грошовими винагородами.

5.2.           На ІІ етапі визначається один переможець та п`ять лауреатів.

6.      Орієнтовані-критерії оцінювання претендента:

6.1.           Стратегічна компетентність:

-  глобальне, масштабне мислення;

-  системне мислення;

-  здатність передбачати;

-  вміння вирішувати проблеми;

-  безпечність відносин.

6.2.           Соціальна компетентність:

-  уміння працювати в команді;

-  здатність до мотивації та переконань;

-  потреба в самоосвіті та впровадженні нововведень;

-  особиста привабливість;

-  уміння уникати, а в разі потреби вирішувати конфлікти.

6.3.           Функціональна компетентність:

-  уміння приймати рішення;

-  ініціатива;

-  професійні знання, вміння та навички;

-  гнучкість і витримка під час роботи.

6.4.           Управлінська компетентність:

-  організаторські здібності;

-  відповідальність;

-  сила переконань;

-  авторитет і поведінка керівника.

6.5.           Професійна компетентність:

-  вища педагогічна освіта;

-  досвід практичної діяльності;

-  робота в різних структурах;

-  знання хоча б однієї іноземної мови;

-  володіння комп`ютером.


Додаток 2

до наказу відділу освіти

№ 12 від 21.01.2011 р.

 

 

 СКЛАД ОРГКОМІТЕТУ:

 

1. Гладищук П.В. – начальник відділу освіти – голова.

2. Непотас Р.Г. заступник начальника відділу освіти.

3. Киричок Н.П. – голова РК профспілки працівників освіти.

 

СКЛАД ЖУРІ:

 

1.     Міщишина В.М.– завідуюча методичним кабінетом відділу освіти.

2.     Мельник М.О. – головний спеціаліст відділу освіти.

3.     Марчук М.В.  методист відділу освіти.

4.     Гордійчук С.М. – методист відділу освіти.

5.     Савчук В.М. – директор Поляхівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-колегіум».

6.     Цісар С.С. – методист відділу освіти.

7.     Диттрієнко Т.С. – методист відділу освіти.

8.     Стецюк П.П. – методист відділу освіти.

Категорія: Загальні накази | Додав: Explorer
Переглядів: 598 | Завантажень: 136 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: