Головна » Файли » Нормативна база » Нормативна база роботи з обдарованими дітьми

Методичний кейс
12.06.2018, 14:13

Матеріали вебінару 03.01.2018 р. " Організація та проведення ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів у 2017/2018 навчальному році".

Матеріали вебінару 07.11.2017р. «Особливості проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів»

Матеріали вебінару 27.09.2017 р. «Організаційно-методичний супровід обласного етапу турнірів юних знавців»

Матеріали вебінару «Створення освітнього середовища для роботи з обдарованими учнями»

Відеозапис вебінару

Особливості і зміни в супроводі ІІ та ІІІ етапу олімпіад

Запис вебінару:http://aconnect.hoippo.km.ua:8080/p1sihnlfnwg/

Звіт про проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та заявка та участь у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад

Зразок апеляційної заяви

О. Гребень. Шляхи формування освітнього середовища у навчальному закладі для розвитку здібностей та навчання обдарованих дітей

Концептуальні засади підготовки вчителів до роботи з обдарованими дітьми в умовах сучасної школи (О.Дутковська)

docs.google.com/document/d/1988AoCQBNn3XB3FuLj-O6Dv2jFhhEGBotEtDf0sKdDY/edit?usp=sharing

ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ

Орієнтовна тематика заходів щодо підготовки вчителя до роботи з обдарованими учнями:

1. Круглий стіл «Стратегії навчання академічно обдарованих дітей: прискорення, поглиблення, збагачення, проб лематизація», «Навчально-дослідницька та винахідницька діяльність учнів: мотивувати, навчити, підтримати», .

2. Моніторингове дослідження «Діагностика готовності вчителя до роботи з обдарованими учнями».

3. Психолого-педагогічний практикум «Готовність учнів до навчально-дослідницької та винахідницької діяльності», «Прогнозування обдарованості».

4. Семінар з елементами тренінгу «Робота педагогів щодо формування адекватної самооцінки обдарованої дитини», «Ефективна взаємодія педагогів з обдарованими дітьми та їх родиною»,

5. Семінар «Нормативно-правове забезпечення проведення І, ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад, турнірів, конкурсів», «Вікові особливості прояву обдарованості», «Особливості розвитку обдарованих індивідів».

6. Конференція «Історія дослідження та основні сучасні концепції обдарованості».

7. Семінар-практикум «Тренінг як інструмент розвитку креативності, пониження рівня тривожності, уміння долати страх перед невдачами, вироблення уміння змагатися», «Організація науково-дослідної роботу учнів на уроках та у позаурочний час», «Програма індивідуального розвитку обдарованої дитини», «Метод проектів у роботі з обдарованими школярами», «Пошуково-дослідницька діяльність у роботі з обдарованими учнями».

8. Інтелект-кафе «Види обдарованості дитини».

9. Педагогічні посиденьки «Психологічні та педагогічні аспекти добору змісту освітніх програм для обдарованих дітей»

10. Ділова гра «Концептуальні моделі навчання обдарованих учнів: «Вільний клас», «Три види збагачення навчальної програми», «Сучасні технології навчання обдарованих дітей в школі».

11. Практикум «Розв’язування завдань ІІІ та ІV етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад», «Використання інформаційних технологій у роботі з обдарованими учнями»

12. Методичний ринг «Сучасні педагогічні технології», «Робота з обдарованими учнями в контексті підготовки до олімпіади», «Створення позитивного настрою учнів на уроках».

13. Ярмарок методичних ідей «Ефективні засоби і технології пошуку, навчання і виховання обдарованої молоді»

14. Тренінг «Психолого-педагогічний  супровід  обдарованих  дітей»

15. Творча вітальня «Робота з обдарованими дітьми на уроці»



Детальніше тут  https://nmts-koordinatsiji-metodsluzhb.webnode.com.ua/obdarovana-ditina/metodichna-skrinka/

 



 

Категорія: Нормативна база роботи з обдарованими дітьми | Додав: Оксана
Переглядів: 7 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: